duminică, 14 februarie 2021

Ofer consiliere financiară gratuită.

 Acum 2 zile mi-am promis, solemn, că nu o să mai cheltui niciun ban. NICIUNUL. Să pun și eu ceva deoparte, ca tot omul.

În timp ce îmi promiteam și juram pe degetul mic, vocea rațiunii mi-a șoptit că ar trebui să aduc un amendament, totuși,  așa că am adăugat,  timid, la contractul mental, dar hotărât, pe care îl semnam cu mine însămi:"...niciun ban aiurea. Să nu mai cheltui niciun ban aiurea".

Perfect. Zis și făcut.  Era vineri, o zi perfectă pentru pecetluit promisiuni și început planuri de pensie. Totul a mers ca uns.

Ieri, însă, (sâmbătă) am fost în Aix-en-Provence.  Înainte de a ajunge în centru am trecut pe la Plan de Campagne, o zonă comercială cu o suprafață de 250.000 mp. Dap. 250.000.

Ne-am învârtit prin zonă și totul decurgea minunat, până să mă hotărăsc să intru "puțin " la Zodio. 

Zodio este...cum să vă spun...raiul pe pământ,  dacă ești pasionat de gătit, prăjiturit, ornat, etc. Și, ce să vezi? Eu sunt. 

Nu știu ce simt copiii când intră într-un magazin cu dulciuri, dar mie în Zodio îmi vine să-mi întind o păturică și să mă mut acolo definitiv. 



Îmi înțelegeți, așadar, bucuria cu care m-am lipit de câteva lucruri esențiale pentru o bună continuitate a vieții mele. Nu are rost să menționez cât au costat,  cert e că m-au îndepărtat cu viteză de planul perfect de vineri. Nu luasem nici măcar coș, să nu cad în păcat,  așa că am ieșit din magazin jonglând ca la circ cu tot felul de cutii de pectină, coloranți,  pudră de vanilie și sirop de glucoză. 

Mi-am repetat în gând promisiunea făcută,  cu accent pe "aiurea", și am răsuflat ușurată când mi-am dat seama că nimic din ce cumpărasem din Zodio nu era  aiurea. Erau produse de maximă necesitate, cum ar veni. Așa că eram în plan, ce naiba? Trebuia doar să am grijă să nu cad în tentație cu te-miri-ce prostioare.

Ca să scurtez povestea, aseară îmi comandam, de ultimii bani de pe card, un parfum cu miros de lenjerie de pat proaspăt spălată și azi am investit, pe datorie, în criptomonede. 

În rest totul merge brici, planul de economii este foarte bine pus la punct,  trebuie doar să îl incep.

Mâine e luni, nu? 

Oricine știe că de luni se încep proiectele.  Trebuie doar să stau cuminte undeva. Închisă.  Fără internet.  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zboară, puiule, zboară !

  Am îmbătrânit. Mult și repede. Dacă ar fi să estimez, vreo 20 de ani în 12 luni. Cum știu?  Pai ultima oară am fost cu avionul în România ...