luni, 18 septembrie 2023

Drumul spre un machiaj reușit

 Pentru că urmează să merg la o petrecere tematică și vreau să fiu în ton cu ținuta aleasă, m-am gandit că cel mai potrivit ar fi un machiaj smokey eyes. Il știți, ăla cu negru de jur împrejur, care pare super simplu și rapid de executat.


Însă pentru mine, la care maximum de machiaj înseamnă rimel și gloss, (și alea de obicei la nunți,  botezuri, cumetrii, adică din an în Paște, și, de când am plecat din țară, deloc) super simplul ăsta înseamnă ceva similar cu investigarea proprietaților structurilor abstracte definite în mod axiomatic folosind operațiile logicii formale.(bum-shakalaka!)

Așa că m-am hotărât să beneficiez de avantajele lumii moderne și să urmăresc un tutorial pe YouTube. Zis și făcut! Sunt zeci de tutoriale cu smokey eyes, trebuie doar să alegi unul și ești la jumatatea drumului spre un machiaj perfect.

Cel pe care l-am ales eu avea 10 minute, și m-am gândit că durează atât pentru că explică așa, ca la proști, yavaș yavaș, cum să luăm pensula în mână,  cum să o îndreptăm spre ochi, un fel de  echivalent artistic al filmulețului care îți arată cum să fierbi apă (da, există  așa ceva și are peste 1 milion de vizualizări).

Doar că, în cele 10 minute din filmul ales de mine, fata respectivă adaugă ÎNCONTINUU chestii pe față. Începând cu peste 10 feluri de fond de ten(nu le zice la toate fond de ten, dar n-am eu habar denumirile- primer, concealer, filler, naibasaliaer...), apoi vreo 4 feluri de creioane negre, 3 feluri de rimel, gene false, farduri si periuțe pentru sprâncene,  85636 pensule și  pensulițe de tot felul,  vreo 5,6 culori diferite care oricum nu se vedeau ca la sfârșit a dat cu negru și ăla a acoperit tot, 2 rimeluri diferite (în afară de cel pentru sprâncene), farduri și iluminatoare pentru obraz de nu am putut număra...ce să mai zic...un Douglas jumate și-a pus pe față. Bonus: lentile verzi(că avea ochi albaștri la bază).

Și dacă nu i-a mers mânuța fetei ăsteia...de mi se învârteau ochii în cap. Nu m-aș mira dacă aș afla că filmulețul era pe 1.5x viteză,  că prea a pus tot ce s-a inventat până acum în materie de machiaj.

In final arăta bine, eu nu spun că nu, dar cred că avea un strat de minim 1 cm pe față,  cât să crape de ciudă orice zidar serios. În plus, ca o ignorantă absolută ce mă aflu, eu tot n-am reușit să disting cele 52 de culori diferite pe care le-a folosit, ci doar un negru de jur împrejur, simplu și rapid. :))

In fine. După cele 10 minute pierdute în fața telefonului, cum stăteam eu, așa,  tristă spre deprimată, punându-mi întrebări existențiale cât se poate de variate ce vizau atât lipsa talentului meu în domeniu cât și ce reprezentăm noi, ca oameni, dacă nu niște entități definite de caracteristici particulare variate ca însemnătate, am realizat ceva realmente excepțional: eu pot obține efectul de smokey eyes super ușor dacă mă dau cu creion și rimel și mă culc fără să mă demachiez!

Joac-o p-asta, fată din tutorial care ai pierdut 10 minute și marfă în valoare de cel puțin 30 de euro!

Poate ar trebui să filmez și eu un tutorial cu trucul meu! Și, 
ca bonus, pentru că așa se câștigă urmăritori,  cu celălalt secret al meu, care garantează un look gothic: cum să te dai cu rimel și să uiți complet, și apoi, fix în ziua aia, singura din ultimii 4 ani, să te freci la ochi de parcă ai vrea să le scoți culoarea.

Urmăriți-mă pentru mai multe sfaturi și trucuri utile!

Pun poză și cu domnișoara în cauză, dacă tot a depus bardai efortul...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zboară, puiule, zboară !

  Am îmbătrânit. Mult și repede. Dacă ar fi să estimez, vreo 20 de ani în 12 luni. Cum știu?  Pai ultima oară am fost cu avionul în România ...