marți, 26 septembrie 2023

Vești bune! Mi-au ajuns muncitorii!!

 Am nevoie de ajutor. Vreau să meargă cineva la aeroport pe 5 octombrie să îmi întâmpine și mie muncitorii din Nepal și Sri Lanka. Nu știu în ce domeniu lucrează,  nu știu ce facem cu ei după,  nu știu cât stau în România sau ce salarii așteaptă, dar știu că Lorena i-a recrutat pentru mine gratis și că au și vize.


Prima dată când mi-a scris Lorena, veștile nu erau așa bune...nu reușea să găsească oameni de calitate, apoi au fost probleme cu vizele, aici chiar am stat cu emoții că, deh, nu se dau rest la pâine, și vizele astea. Apoi, în alt mail, nu găsea bilete de avion, parcă,  și asta chiar era o problemă majoră,  că sunt niște costuri, totuși (pe atunci erau doar vreo 25 de muncitori.  Probabil a prins promoție la bilete și a mai tocmit 2).

Acum, însă,  nu mai am motive de stres: pe 5 octombrie îmi ajung! Aștept mail cu ora și vă comunic.

Nu am motive să n-o cred pe Lorena: e constantă în mesaje, nu îmi trimite linkuri dubioase, nu mi-a cerut niciun leu, ba, dimpotrivă,  a recrutat oamenii gratis,  nu mi-a promis nicio moștenire din partea rudelor muncitorilor, nu m-a pus să  trimit mailul mai departe la 7 persoane să evit 7 ani de ghinion...pare legit, cum ar zice copiii mei.

Nici nu mai contează că nu sunt administrator și că nu i-am cerut vreun nepalez. Uneori universul îți oferă ce nici nu știai că vrei.  Poate moș Crăciun a auzit că vreau vacanță în Sri Lanka, dar, din lipsă de buget, s-a decis să îmi trimită un eșantion, să nu mă mai deplasez. În cazul ăsta,  probabil că urmează și alte transporturi curând, că am o listă foarte lungă cu țările pe care îmi doresc să le vizitez.

Ceea ce e important e să-mi ajungă muncitorii sănătoși și cu chef de muncă.  Ce fac cu ei după,  vedem pe 6...

In altă ordine de idei, profit de atenția voastră pentru a posta un mic anunț :

(Aproape) (domn) administrator ofer spre închiriere echipă de 27 de muncitori exotici, serioși și dornici de muncă. Rog seriozitate!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zboară, puiule, zboară !

  Am îmbătrânit. Mult și repede. Dacă ar fi să estimez, vreo 20 de ani în 12 luni. Cum știu?  Pai ultima oară am fost cu avionul în România ...