duminică, 19 mai 2019

Cred că reclamă la RedBull sau ceva...


Înainte de a scrie orice aș dori să precizez că beau cafea zilnic,de ani buni. Și am perioade, cum ar fi cea curentă, în care beau câte două...trei, pe zi. Cu toate astea, chiar dacă iau ultima gură de cafea la 23, sting lumina și adorm fără probleme.
Bun. Am vrut să lămuresc asta, să nu dau impresia de novice în ale cafeinei.
Ieri am băut un RedBull la ora...18-18.30, și mi-a dat aaaaaaripi până la 4 dimineața. P.A.T.R.U.

E adevărat, RedBull nu beau aproape niciodată, cel mult gust, dar ...ceasul rău, pisica neagră...ieri am avut acest regretabil impuls de a consuma unul întreg. Așa că am fost super mega fresh până la 4, întrebându-mă necontenit de ce nu mi-o fi venit această idee briliantă azi, măcar, să aștept ultimul episod din Game of Thrones în New Year's Eve style, ca o panseluță.
Colac peste pupăză, m-am trezit la 7, deci somnul de frumusețe a fost întrerupt brutal de senectute și ale ei reguli nescrise care obligă aproape-pensionarii ca mine să se trezească devreme.
Acum e 21, ceasul meu e setat pentru 3.53, pentru că la 4 dimineața începe Game of Thrones și socot că 7 minute îmi sunt suficiente să mă trezesc, să îmi blestem ideea, viața si impulsul, să realizez că e, totuși, ultimul episod ever, să mă spăl pe față și să dau drumul la televizor.
Azi am băut doar două cafele, nu m-am uitat nici măcar la reclame la RedBull, ochii mi se închid de când i-am deschis, dimineață, deci sunt, practic, deja pregătită de somn.
Nu mai rămâne decât să îmi păcălesc creierul că e suficient de târziu încât să ne culcăm, că s-a întunecat de mult, nu acum 9 minute și că pensionarii care se trezesc devreme se și culcă la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zboară, puiule, zboară !

  Am îmbătrânit. Mult și repede. Dacă ar fi să estimez, vreo 20 de ani în 12 luni. Cum știu?  Pai ultima oară am fost cu avionul în România ...